Įmonės rekvizitai
UAB „ASPA“, pradėjusi savo veiklą 1993 m., prekiaudama kasos aparatais, per daugiau kaip 20 metų tapo viena iš didžiausių prekybinės įrangos, paslaugų ir sprendimų įvairioms įmonėms tiekėjų. Šių dienų realybė tokia, jog nepakanka vien turėti įrangą, ją būtina tinkamai ir mažiausiomis išlaidomis valdyti iš bet kurio pasaulio taško.
UAB „ASPA”, išsiskirianti savo lankstumu, siūlo prekybinę ir programinę įrangą, geriausiai atitinkančią kliento poreikius. Įmonėje atliktas kokybės valdymo sistemos auditas, kuris patvirtina aukštą paslaugų kokybę ir jos valdymo sistemos atitikimą pasauliniams ISO 9001:2008 standartams.
Mūsų išskirtinis bruožas – greitas reagavimas ir klientų poreikių tenkinimas. Įmonėje dirba aukštąjį išsilavinimą turintys specialistai, gebantys savarankiškai projektuoti prekybos bei apskaitos sistemas, jas diegti, aptarnauti, remontuoti, adaptuoti pagal vartotojo poreikius. Bendrovė rūpinasi specialistų kvalifikaciniu rengimu, naudoja nuolat tobulėjančias apskaitos technologijas ir taip pat jas diegia bendrovės veikloje.
Šiuolaikiniame pasaulyje vos ne kasdien išrandama kas nors naujo. Kuriami vis naujesni sprendimai ir technologijos, auga prekių asortimentas. Rinkoje siūloma daugybė prekių, skirtingų paslaugų. Mes renkamės iš daugybės rūšių – dešros, alaus, televizorių, skalbimo mašinų. Yra visko, ko tik širdis geidžia. Pirkėjui platus pasirinkimas yra didelis privalumas, tačiau prekių pardavėjams reikia išspręsti daugybę klausimų, susijusių su apskaita, kontrole, pasirūpinti savalaikiu asortimento papildymu. Prekės gali būti parduodamos vienetais, gramais, skirtingose pakuotėse, iš skirtingų tiekėjų, skirtinga kaina. Nereikia pamiršti, jog be prekių, pardavėjas siūlo ir paslaugas (prekių pristatymą, aptarnavimą, surinkimą). O jeigu prekę pirkėjas grąžino? Kaip sutvarkyti prekių apskaitą ir nepadaryti klaidų. Vienas iš sprendimų yra inventorizacija, atliekama kartą per mėnesį, pasitelkus visą parduotuvės personalą. Žinoma, tam prireiks ne keletos valandų, o poros darbo dienų. Parduotuvė tuo metu nedirbs, o tai yra prarastas pelnas. Anksčiau taip ir būdavo: parduotuvę uždarydavo, o prekes skaičiuodavo visą dieną, kartais ir ilgiau. Sandėlininkas skaičiuodavo prekių likučius ir tai užimdavo daug laiko. Visi supranta, kad klientai neturi nukentėti dėl sandėliavimo apskaitos procesų ir parduotuvėje turi vykti įprastinė veikla – atvežamos prekės, jos parduodamos, grąžinamos ir pan.
Mes siūlome Jums pagalbą suvaldyti sudėtingus prekių apskaitos procesus ir juos automatizuoti: rinkoje, kartu su kompiuteriais pasirodė naujos specializuotos programos, kurios leidžia prekes apskaityti. Dabar Jūs galite visą prekių ir paslaugų sąrašą įvesti į kompiuterinę prekybos, sandėlio arba buhalterinės apskaitos programą, būtiną informaciją perkelti į kasos aparatą arba POS sistemą, o pardavimų duomenis sinchronizuoti su kompiuteriu. Šis procesas vykdomas automatiškai.
O dabar – paprasčiau ir suprantamiau: pirkėjas paima prekę nuo lentynos, prieina prie kasos, kasininkas įveda prekės duomenis iš kainininko ar iš prekės etiketės. STOP! O kaip kompiuteris supras, kurią prekę reikia nurašyti? Taigi, pavadinimai ir prekių charakteristikos turi būti įvesti į programą, pajamuojant prekes. Tęskime. Taigi, kasininkas įveda prekės duomenis, kompiuteris juos priima, nurašo prekę iš sandėlio ir nusiunčia kasai nurodymą išmušti kvitą. Viskas veikia. Tačiau, mėnesio pabaigoje, vykdant prekių inventorizaciją surandama, jog nurašytos ne tos prekės. Kodėl? Kompiuteris gi neklysta. Taip, kompiuteris neklysta, tačiau žmogus, įvedantis duomenis į kompiuterį, ne mašina, ir jis daro klaidas. Mes grįžtame prie nuolat daromos inventorizacijos ir prekių kiekio korekcijos sandėlio ar buhalterinėje programoje. Dar daugeliui gali iškilti klausimas – kaip sumažinti klaidų tikimybę?
Tam buvo išrasti brūkšninių kodų skaitytuvai, lipnių etikečių spausdintuvai, duomenų kaupikliai, RFID įranga, pinigų tikrinimo aparatai, prekybinės svarstyklės, POS sistemos – kitaip sakant, automatizavimo ir apskaitos sistemos. Būtent šie įrenginiai leidžia teisingai įvesti duomenis apie prekę į programą, ją užpajamuoti, parduoti, nurašyti, apskaičiuoti likutį, judėjimą. Ir jie visa tai daro geriau ir tiksliau, nei žmogus. UAB “ASPA” siūlo plačią aukščiau aprašytų prekių gamą Lietuvos ir Latvijos pirkėjams. Mūsų įmonės darbuotojai tiksliai išsiaiškins viską, kas Jus domina ir pasiūlys optimaliausią ir geriausią sprendimą būtent Jums. Mes padėsime Jums viską sujungti, suinstaliuoti bei suderinti su buhalterine ar sandėlio sistema. Viskas ko Jums reikia – tai susisiekti su mumis.
UAB “ASPA” įdiegtas prekybines sistemas aptarnauja kvalifikuoti mūsų įmonės specialistai įvairiuose Lietuvos miestuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Utenoje, Ukmergėje, Vilkaviškyje, Zarasuose, Rokiškyje ir kt.).
Jeigu norite pasikonsultuoti, galite kreiptis nurodytais telefonais: 8(5)2724897, 8(5)2766427 arba el. paštu info@aspa.lt. Mūsų vadybininkai greitai ir suprantamai pasiūlys Jums tinkamiausią sprendimą.
UAB “ASPA” – 20 metų patirtis ir profesionali pagalba kiekvienam klientui ir partneriui!
UAB "ASPA" rekvizitai:
Adresas: Kalvarijų g. 125, Vilnius, LT-08221
Telefonas, faksas: +370 5 2766427; +370 5 2724897
Įmonės kodas: 122762812
PVM mokėtojo kodas: LT227628113
Bankas:
LUMINOR BANK AS
Banko sąskaitos Nr: LT234010042400011119
Banko kodas:40100 SWIFT: AGBLLT2X