Savitarnos terminalai: ką svarbu žinoti?

Savitarnos terminalai – sparčiai populiarėjantis sprendimas įmonėms, siekiančioms optimizuoti kasos operacijas bei gerinti aptarnavimo kokybę. Savitarnos terminalai šiuo metu yra kelių tipų: tvirtinami prie sienos, stalinio kompiuterio tipo terminalai ir laisvai stovintys. Savitarnos terminalai neturi būti diegiami tik tam, kad būtų kuriamas modernios ir šiuolaikiškos įmonės įvaizdis –  jie turi būti funkcionalūs. Klientai juos plačiai naudoja ir prioretizuoja tas įmones, kurios jau turi šį sprendimą. Nepaisant to, kokį verslo tipą vykdote, internetinės programos ir belaidis ryšys savitarnos terminalus pavertė lanksčia ir ekonomiška technologija prieinamą visiems.

Kas yra svarbu prieš įsigijant savitarnos terminalą?

Čia pateikiami keli svarbiausi patarimai, kaip sėkmingai integruoti kioską bet kokiam verslo tipui:

  • Apsvarstykite darbo aplinką: Tinkamo savitarnos terminalo pasirinkimas priklauso nuo pramonės, aplinkos ir verslo poreikių. Pradžia yra pabandyti atsakyti sau, kiek savitarnos terminalų stočių jums reikės, kaip jos bus prižiūrimos ir kokie periferiniai įrenginiai yra reikalingi. Jeigu jūsų vykdomos veiklos aplinka yra pavojinga elektronikai, atkreipkite dėmesį į įrangos patvarumo parametrus.
  • Pasirinkite periferinius įrenginius: Sudarykite operacijų, kurias atliks kioskas, sąrašą. Sudarant šį sąrašą galite pastebėti, kad siekiant įgyvendinti kokią nors terminalo operaciją gali prireikti papildomų periferinių įrenginių, tokių kaip: garsiakalbiai, spausdintuvai, brūkšninių kodų skaitytuvai ir kt. Savitarnos terminalų funkcionalumas yra lanksčiai pritaikomi pagal kliento poreikius.
  • Parenkite savitarnos terminalo integravimo veiksmų planą:
  • Sąranka: su savitarnos terminalais pateikiami programinės įrangos paketai gali nesuteikti viso norimo funkcionalumo, todėl turėkite omenyje, kad ją gali reikti atnaujinti, siekiant pilnai pritaikyti terminalą pagal Jūsų poreikius.
  • Vieta: Jei kioskas bus įrengtas didelio srauto aplinkoje ir bus naudojamas mokėjimams atlikti, pravartu atkrepti dėmesį į patvarumo parametrus.
  • Valdymas: jei duomenis reikės saugoti centrinėje duomenų bazėje arba prieiti prie jų nuotoliniu būdu, tada įmonės gali norėti apsvarstyti ryšio galimybes, kurios joms leidžia tai padaryti, įskaitant debesų kompiuterijos funkcijas.
  • Palaikymas: žinokite, kokios yra jūsų paslaugų pritaikymo galimybės savitarnos terminaluose, koks reikalingas ryšys ir kiek duomenų gali kaupti Jūsų savitranos terminalas.

Mažmeninės prekybos, viešbučių ir restoranų pramonės pagrindinis savitarnos terminalų diegimo tikslas yra sumažinti klientų laukimo laiką, pagerintų klientų patirtį ir ,žinoma, tai vienas iš būdų padidinti įmonės pelną. Nors savitarnos terminalai ir negali pakeisti darbuotojų, tačiau ši technologija pagerins jūsų verslą, klientai turės galimybę patys gauti reikiamą informaciją arba atsiskaityti už paslaugas, nelaukiant ilgose eilėse. Tai kuria teigiamą patirtį, dėl kurios pastebimas greitas grįžtamasis klientų ryšys.

ASPA siūlo šiuos savitarnos terminalus:

  • SAVITARNOS TERMINALAS SENOR SS21 – laisivai pastatomas, patvarus, turintis visą reikiamą funkcionalumo savitarnos terminalas. Daugiau apie jį skaitykite paspaudę čia.
  • SAVITARNOS TERMINALAS SENOR SW21 – prie sienos tvirtinamas savitarnos terminalas, kuris yra puikus pasirinkimas, siekiantiems diegti šią inovaciją savo versle tausojant užimamą vietą. Daugiau apie jį skaitykite paspaudę čia.

  • SAVITARNOS TERMINALAS SENOR SD21 – stalinio tipo savitarnos terminalas, išsiskiriantis savo funkcionalumu ir patvarumu. Daugiau apie jį skaitykite paspaudę čia.
  • SAVITARNOS TERMINALAS POSLAB KS3000 – išskirtinio dizaino, kokybiškas ir patvarus savitarnos terminalas. Daugiau apie jį skaitykite paspaudę čia.

Jeigu Jus domina savitarnos terminalų sprendimas, susisiekite su mumis jau dabar ir mūsų komanda pakonsultuos visais Jums rūpimais klausimais: el.paštu: info@aspa.lt  arba tel.nr: +370­(686) 69288