Android keliasi į sandėlio procesus!

Android sandėlio aplikacija 9oCheck – išmanus būdas pagerinti sandėlio operacijų valdymą. Tai – sandėlio duomenų tvarkymo pagalbinis įrankis, kuris geba optimizuoti ir padidinti pajamavimo, inventorizacijos, išlaidavimo ir kitų procesų atlikimo efektyvumą. Android sandėlio aplikacijos 9oCheck idėja buvo sugeneruota atsižvelgiant į laiko sąnaudų mažinimą, atliekant sandėlio tvarkymo operacijas. ASPA komanda diegia rinkoje produktus, kurių paskirtis yra eliminuoti įmonių problemines sritis. Darbas su moderniais duomenų kaupikliais ir išmania sandėlio programa 9oCheck leidžia pasiekti naujas sėkmės galimybes.

Kokie 9oCheck privalumai?

  • Sugeneruota android operacinei sistemai (pasak statistikos duomenų portalo Statista duomenis, Android išlieka pati populiariausia operacine sistema);
  • Lengva ir intuityvi vartotojo sąsaja;
  • Paprastas ūkinių operacijų duomenų valdymas;
  • Duomenų apsikeitimo sistema su populiariausiomis buhalterinės ir verslo valdymo sistemomis;
  • Duomenų apsikeitimas realiu laiku su verslo valdymo sistema 9o;
  • Galimybė dirbti su duomenimis dvejais rėžimais: per wifi tinklą bei 3g/4g ryšį arba saugant informaciją kaupiklio atmintyje;
  • Galimybė redaguoti dokumentus, nustatyti atvaizduojamus laukus pagal dokumento tipą;
  • Sveriamų barkodų darbo su serijos numeriais galimybės.

Kokia 9oCheck nauda Jūsų verslui?

Tai – mūsų komandos sugeneruotas inovatyvus sprendimas, leisiantis išmaniai atlikti sandėlio duomenų tvarkymo darbus. 9oCheck taps ne tik neatsiejama jūsų įmonėje vykstančių sandėlio duomenų tvarkymo procesų dalis, bet ir našesnio įmonės darbo pagalbininkas, kuris padės pasiekti maksimumą per kur kas trumpesnį laiką. Jeigu iki šiol prekių surinkimo darbai sudarydavo didžiąją Jūsų darbo laiko dalį, tai su 9oCheck aplikacijos pagalba šis procesas bus atliekamas itin intuityviai, suteikiant galimybę savo dėmesį skirti kitų probleminių sričių sprendimui.

9oCheck puikus įrankis, siekiantiems ne tik įvesti tvarką sandėlio operacijose, bet ir puikus pagalbininkas genruojantiems gerus ir ilgalaikius santykius su klientais. Jeigu ir Jūsų sandėlio procesuose vyrauja chaosas, dažnai susiduriama su neatitikimais, klaidomis ir nesklandumais, o pagrindinės sandėlio operacijos: pajamavimas, išlaidavimas ir t.t. atima neįprastai daug laiko, tuomet ASPA komanda skatina jau dabar susimąstyti apie sandėlio pagalbininką – android sandėlio aplikaciją 9oCheck.

Daugiau apie android sandėlio aplikaciją 9oCheck galite sužinoti paspaudę čia. Jeigu turite klausimų dėl šios aplikacijos diegimo Jūsų versle, prašome kreiptis į UAB „Aspa“ specialistus telefonu: +370 (686) 69288 arba el. paštu info@aspa.lt.