KOKYBĖS POLITIKA

2007 09 14, Vilnius

UAB „ASPA“ – 1995 m. įsikūrusi ir nuolat tobulėjanti įmonė. Pagrindinės mūsų veiklos sritys – įrangos komplektavimas ir diegimas, kasos aparatų ir su jais susijusių įrenginių (brūkšninių kodų skaitytuvų, prekybinių svarstyklių, magnetinių kortelių skaitytuvų ir pan.) bei kasų tinklų techninis aptarnavimas ir aptarnavimo specialistų parengimas, kasos aparatų naudotojų apmokymas, programinės įrangos diegimas, didmeninė, mažmeninė ir komiso prekyba.

 

Mūsų tikslas:

  • Organizacinėmis priemonėmis užtikrinti, kad tampriai sąveikaujant visiems įmonės padaliniams, būtų garantuota teikiamų paslaugų kokybė;

  • Vykdyti tikslingą procesų valdymą ir nuolatinę silpnųjų vietų analizę;

  • Lanksčiai reaguoti į kiekvieno pirkėjo pageidavimą, nuolat stebėti produkcijos paklausos pokyčius.;

  • Pastoviai siekti produktų ir organizacinių veiksmų tobulinimo;

  • Ieškoti naujų klientų ir tiekėjų Lietuvoje bei užsienio šalyse;

  • Tobulinant mokymo procesus, siekti darbuotojų kompetencijos ir suvokimo.

 

Strateginiai uždaviniai, veiklos kryptys:

  • Nuolat tobulinti kokybės vadybos sistemą pagal ISO 9001 standarto reikalavimus;

  • Nustatyti klientų poreikius, juos prognozuoti ir maksimaliai tenkinti;

  • Tobulinti paslaugų teikimo procesą;

  • Sistemingai kelti visų lygių darbuotojų kvalifikaciją;

  • Užtikrinti kiekvieno darbuotojo atsakomybę už produktų ir savo darbo kokybę pagal pareigas ir kompetenciją.

 

Vadovybė įsipareigoja:

  • Suteikti sąlygas darbuotojams kokybiškai ir našiai dirbti, užtikrinant socialines garantijas ir geranorišką savitarpio supratimo atmosferą;

  • Pripažinti darbuotojų nuopelnus ir motyvuoti juos siekti aukštesnių rezultatų;

  • Suteikti sąlygas idėjų ir pasiūlymų realizavimui, įvertinant jų praktinę naudą;

  • Kreipti ypatingą dėmesį, parenkant darbuotojus ir keliant jų kvalifikaciją;

  • Kasmet peržiūrėti kokybės politiką, kad ji nuolat išliktų tinkama.